nu ska ni få höra: tanten håller i och håller ut! nu är jag inne på min sjätte vecka på itrim med pulevsoppor och barer och chilimixar och moussakamix, chilin är bäst! och hör och häpna, jag har gått ner åtta kilo!! nu är det bara sex kvar, ja kilo alltså. för den som nu fick för sig att detta blev en sexblogg helt plötsligt.

annars lunkar livet på med jobb och jobb och jobb och .. hmm ska jag skriva nåt annat nu, jodå, sportlov åtminstone två dagar nästa vecka med en norrbottenstur med dottern, nattåget upp. det är alltid mysigt. man får ju hoppas att växlarna inte har börjat frysa ihop än. men vänta nu, det brukar ju inte vara norrlandstågen som krånglar, det brukar vara på varmare breddgrader. hur nu det kommer sig.

vädret är lite trist för en promenad, men jag kanske kan uppbåda energi för en liten tur, min mamma brukar säga att jag kan ju alltid gå tio varv runt huset. undrar om grannarna ringer psykakuten då.

 

