ja, eller roligare. nu sitter vi på mitt kontor inne i stan jag och dottern, hon skriver uppsats och jag försöker plugga. det går inget vidare, för mig. hon, dottern smattar på tangenterna, googlar källhänvisningar och emellenåt leker hon med en strassboll av gummitråar som ligger på mitt skrivbord. själv är jag förpassad till min laptop på en hård stol vid mötesbordet. hon tycker min kontorsstol är great !

nu har jag träsmak i rumpan som börjar bli lite benig, 9 kilo ner på 7 veckor, det ni med smör på. fast inget smör just nu.  bara göttiga matersättningar från itrim. ska jag vara ärlig så är jag lite trött på det just nu. en köttbit och ett glas vitt vin skulle sitta finfint. men, jag håller ut och denna gång ger jag mig inte förrän jag kommit ner i målvikt. 5 kilo kvar.

börjar vara hemåtfärdsdags så det blir lite lördagkväll i alla fall.

simma lugnt i natten

