jag vet inte hur det är med er. men det känns blankt som en tisdagseftermiddag i skallen ibland så här i mars när vädret är grått och det mesta går på sparlåga. man sparar sig till sommaren eller till nästa vecka, eller till helgen. och sen när helgen kommer ja då är man trött och grå. som vintermarsvädret utanför.

jag tänker ofta i veckan på hur mycket hemmafix jag ska göra på helgen och på helgen hur mycket jag ska hinna på jobbet nästa vecka. hej och hå. tror ni det funkar…

jag kanske ska börja tänka på jobbsaker under vecka och hemmafix på helgen. tror ni det kan göra någon skillnad..

nu ska jag i alla fall ta en promenad om en stund, så snart min itrimkompis ringer och har lördagssoftat färdigt framför tidningen och en kopp kaffe eller hur hon nu gör.

själv softar jag med en kaffekopp framför datorn..

 

